2. Trafikverkets film kostade 375 000 per minut
Trafikverket gjorde reklamfilmen ”Ett närmare Sverige”. I 1 minut och 44 sekunder berättar myndigheten om hur bra man är på att planera, bygga och underhålla vägar och järnvägar. Tittarna får veta att jägarnas stigar var början till det transportsystem vi har i dag, vars enda syfte är att göra Sverige närmare. Och att det är Trafikverket som gör det möjligt att transportera järnmalm och hälsa på mormor och morfar. Ett varumärkesbyggande för 650 000 kronor.
Tack!
Vad roligt att du är intresserad av vår verksamhet! Du prenumererar nu på vårt digitala nyhetsbrev där vi berättar om det senaste i skattedebatten samt vårt arbete och genomslag i media. Du får engagerande debattartiklar, nyheter och de senaste granskningarna från vår Slöseriombudsman. Breven innehåller också tips från våra skattejurister.
Vi är en medlemsorganisation som lever på våra medlemmars bidrag för att kunna göra vårt arbete. Tror du på det vi gör, är du också välkommen att bli medlem.
Swisha 399 kronor direkt via mobilen på 123 115 94 25. Ange ditt personnummer och mailadress i meddelanderutan.
Tack!
Vad roligt att du är intresserad av vår verksamhet! Du prenumererar nu på vårt digitala nyhetsbrev där vi berättar om det senaste i skattedebatten samt vårt arbete och genomslag i media. Du får engagerande debattartiklar, nyheter och de senaste granskningarna från vår Slöseriombudsman. Breven innehåller också tips från våra skattejurister.
Vi är en medlemsorganisation som lever på våra medlemmars bidrag för att kunna göra vårt arbete. Tror du på det vi gör, är du också välkommen att bli medlem.
Swisha medlemsavgiften 295 kronor för det första året direkt via mobilen på 123 115 94 25. Ange ditt personnummer och mailadress i meddelanderutan.